Een aanrader: "Klantenbeleving, scoren met uw dienstverlening"

Een aanrader:

UNIZO OndernemersForum Vlaams-Brabant & Brussel pakt ook dit jaar weer sterk uit met een reeks interessante groepen. Vandaag zetten we er eentje, namelijk de groep “Klantenbeleving: scoren met uw dienstverlening” extra in de kijker.

En dit met een dubbele reden. Vooreerst is een Hagelander één van de peters. Tom Devos zal samen met zijn collega’s Johan Merckx en Guido van Humbeeck van AE hier aan de kar trekken. Daarmee is de basis gelegd voor een rijke ervaring. De tweede reden is zo mogelijk nog belangrijker. Klantenbeleving is in deze tijd de spil waar ondernemen rond draait.

Vandaag worden er geen slechte of minderwaardige producten meer gemaakt. Voor een bepaald bedrag kan je bij elk merk gelijkwaardige producten kopen, die allen net even lang meegaan in gebruik. Dus, wil je scoren bij je potentiële klanten, dan is het belangrijk om klanten, producten en diensten aan te bieden die net dat ietsje meer hebben. Waarom kiest een klant voor je product? Sterker nog, waarom koopt een klant bij u? Omdat je product creatiever is? Omdat je service beter is?

In dit Ondernemersforum wordt Experience Design als methodiek gepresenteerd. Deze methode helpt je om te differentiëren van anderen - lees je (con)collega’s - door rekening te houden met de klant in je dienstverlening. Daarvoor is het belangrijk om de juiste antwoorden te vinden op een aantal vragen. Wie is mijn klant? Wat wil mijn klant? Om vervolgens op zoek te gaan hoe je met je klanten een interactie opstart. Klanten wensen je dienst, product of merk te beleven. En dat is vaak ook een vorm van tweerichtingsverkeer. En dat uit zich in een verbeterde dienstverlening.

Daarom is deze opleiding gericht naar zelfstandigen of KMO’s die belang hechten aan een kwalitatieve dienstverlening om zo het verschil te maken voor zowel B2B als B2C klanten. Kortom, iedereen die de eigen dienstverlening vanuit klantgericht denken op een duurzame wijze wil verbeteren. Wat ons betreft een aanrader!

Meer praktische info kan je hier vinden

Hier krijg je een preview op wat klantenbeleving in de toekomst kan zijn…



Meer nieuws van Unizo Hageland Vzw

dinsdag 17 mei 2016 Middenstand Staatsbaan Bekkevoort viert einde van de wegenwerken met een zoektocht!
zaterdag 12 maart 2016 Om 15 uur serveren we de eerste aperitiefjes
donderdag 10 maart 2016 UNIZO HAGELAND VERWENT DE KINDEREN
vrijdag 4 december 2015 Het Zwak Moment
dinsdag 1 december 2015 KERSTMARKT LINTER : 12 & 13 december
woensdag 2 september 2015 Ijs scheppen belangrijker dan Rock Werchter
vrijdag 10 juli 2015 Dit was de Tour de France 2015 in Meensel-Kiezegem
woensdag 1 juli 2015 Als de “Tour” op 6 juli in Hageland passeert, dan is het feest!
dinsdag 30 juni 2015 Kortenaken feest op 5 juli
donderdag 25 juni 2015 Werken aan een ‘gezond’ bedrijf is de moeite waard
dinsdag 23 juni 2015 Vrijdag, allen naar de After Work Party in Tienen
donderdag 18 juni 2015 Zondag is open museumdag in Hageland
dinsdag 16 juni 2015 Hagelander Ludo Devos voorzitter Unizo Vlaams-Brabant en Brussel
donderdag 11 juni 2015 Unizo gaat zaterdag congressen…
dinsdag 9 juni 2015 Het tweede Tiense Ondernemerscafé is nabij!
donderdag 28 mei 2015 Een helpende hand voor webshops
donderdag 21 mei 2015 Meer uit je website halen, een geslaagde avond
woensdag 20 mei 2015 D.V.L Consult vindt een nieuwe stek in Sint-Joris-Winge
dinsdag 19 mei 2015 Sluit je nog snel aan bij “Klantenbeleving: scoren met uw dienstverlening”
woensdag 13 mei 2015 Reserveer nu je plek op de After Work Party van volgende maand!

Over Unizo Hageland Vzw

Unizo Hageland Vzw
UNIZO Hageland behartigt de ondernemersbelangen bij de overheid, in de media, bij de publieke opinie en bij de andere sociale partners. UNIZO geeft aan de leden advies, informatie en organiseert opleidingen en netwerking.

Butschovestraat 26, 3384 Glabbeek

+32 16 43 50 50

+32 487 73 70 02

http://www.unizo-hageland.be

Meer informatie